Zomaar weer een haardroger?

Traditioneel hebben vrouwen richting de fabrikanten van huid en haarverzorging artikelen gekeken voor informatie en advies voor hun specifieke huidtype, en de dagelijkse schoonheid regime, en speelde de persoonlijke verzorgings-apparaten meer de rol van noodzakelijke gereedschap.

Met een steeds groeiende argwaan voor chemische substanties en het onwillekeurig toedienen van deze aan het lichaam, zijn vrouwen opzoek naar geloofwaardige alternatieven die hun schoonheid op een natuurlijke manier ondersteunen. Tegelijkertijd schrijdt de innovatie voort, zijn de sensoren meer geraffineerd geworden, en is de kennis rondom het toepassen van elektronisch, mechanisch en licht technologieën om huid en haar te verzorgen fors toegenomen.

Gezien deze ontwikkeling heeft Philips Beauty gekozen om de schoonheid regimes van vrouwen actiever te ondersteunen. De apparaten zijn gericht op het veilig uitvoeren van schoonheid handelingen, en de open en authentieke communicatie is gericht op de werking, en het wetenschappelijk bewezen effect van de Philips technologie. Philips is als her ware een partner voor vrouwen geworden die de zekerheid biedt van een volkomen natuurlijke schoonheids-behandeling voor huid en haar.

Een bindende element is de manier waarop Philips kennis deelt online. Op de website vinden vrouwen niet alleen producten voor afzonderlijke schoonheid handelingen, maar holistische advies voor het gehele schoonheid regime. Er wordt ingespeeld op elk soort huid en haar types, keuzes worden vergemakkelijkt, en bezoekers kunnen de professionele onderschrijving lezen van gerenommeerde experten uit het veld.

Het geheel wordt gepresenteerd in een aantrekkelijk en relevante manier voor vrouwen, met een herkenbare identiteit consistent doorgevoerd over producten, verpakking, winkel ondersteuning, websites, en reclame. Om dit te realiseren hebben alle business competenties van Philips Beauty naadloos met elkaar samengewerkt. Zo zijn Design en Marketing samen verantwoordelijk voor het imago en identiteit zowel off- als online, en zijn Design en Innovatie samen verantwoordelijk voor een begeerlijk product, verpakking en gebruikers gemak.

Deze samenwerking is respectvol naar elkaars professionaliteit en kunde, en heeft maar één doel . . . vrouwen de beste oplossingen bieden voor schoonheid verzorging op een manier die natuurlijk en veilig is voor hun lichamen.

Photos courtesy of Philips 

[ VisaPure gezichtsreiniger met massage opzetstuk en Lumea Prestige ontharing apparaat.]

[ Philips Beauty website ]

[ Voor vrouwen relevante product imago consistent uitgevoerd over de reeks.]

[ Consistente verpakkingen relevant voor 'beauty' afdelingen.]

Terug naar innovative edge
Meer over Innovative Edge Innovatie uit een onverwachte hoek Het orgaan is zo bezig met pogingen tot efficiëntie en het afstote... Lees meer
Contactformulier Stel direct uw vragen
Contactgegevens Al mijn informatie
  • info@justgrant.nl
  • Huikenstraat 11
  • 6015RC, Neeritter
  • Gemeente Leudal, Limburg